Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi

Son Güncelleme:

Beyşehir ilçesinde bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.(62), nöbeti devralacak kişi tarafından yatağında baygın olarak bulundu.

Beyşehir ilçesinde bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.


İlçeye bağlı Avdancık köyünde bulunan hayvan çiftliğinde kalan Ahmut Urhan


(62), nöbeti devralacak kişi tarafından yatağında baygın olarak bulundu.


Yattığı odadaki sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği şüphesiyle ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Urhan, buradaki ilk müdahalenin ardından Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.


Muhabir: Şeref Yaşar


Yayıncı: Murat Aslan - KONYA

Kaynak: AA