Bilecik'te Vatandaşlara Şerbet İkramı
Son Güncelleme:
Bilecik Belediyesi, Miraç Kandili dolayısıyla vatandaşlara şerbet ikram etti.
Bilecik Belediyesi, Miraç Kandili dolayısıyla vatandaşlara şerbet ikram etti.
Etkinlik kapsamında, vatandaşlar, Şehitler Parkı'ndaki Osmanlı Çeşmesi'nden akıtılan şerbeti bardaklara doldurarak içti.
Belediye yetkilileri, şerbet dağıtımını geleneksel hale getirdiklerini belirterek, şerbetin gündüz içinde çeşmeden, akşam ise belediye çalışanlarınca elden dağıtıldığını bildirdi.
Vatandaşlar, belediyenin bu hizmetinden memnun olduklarını ifade ederek, eski bir geleneğin sürdürülmesinin mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi.
Muhabir: Mehmet Candikmen/ Muhsin Arslan
Yayıncı: Sedat Gök - BİLECİK
Kaynak: AA