Bir Grup Galatasaray Taraftarı Stada Giriş Yapan Eskişehirspor Otobüsüne Şişe ve Bozuk Para Attı
Son Güncelleme:
Stada giriş yapan Eskişehirspor takım otobüsüne Galatasaraylı taraftarların bulunduğu bölümden cam şişe ve madeni para atıldı.
Konya Atatürk Stadı'nda oynanacak karşılaşma öncesinde Eskişehirspor takımı, maçın başlamasından yaklaşık 1.5 saat önce stada geldi. Polisin stat çevresinde yoğun güvenlik önlemi almasına rağmen, Eskişehirspor takımını taşıyan otobüsün stada girişi sırasında Galatasaraylı taraftarların bulunduğu bölümden şişe ve madeni para atıldı. Polis, anons yaparak takım otobüsüne saldıran taraftarlara uyarıda bulundu.
Fanatik
Kaynak: EuroSport.com