Bolu'da Alt Yapı Çalışmalarında Sona Gelindi

Son Güncelleme:

Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, kentte altyapı çalışmalarının bitme noktasına geldiğini ifade ederek, "Altyapı çalışmalarımız kısa süre sonra sona erecek."

Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, kentte altyapı çalışmalarının bitme noktasına geldiğini ifade ederek, "Altyapı çalışmalarımız kısa süre sonra sona erecek. Bolu halkına gösterdikleri anlayış için teşekkür ederim. Zahmetini çektiniz, keyfini


çıkarma vaktidir. Birlikte başardık, başarmaya devam edeceğiz" dedi.


Bolu'nun altyapı sorununu kökten çözen Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, Bolu halkına zorlu süreçte gösterdikleri anlayıştan dolayı teşekkür etti. Güzel şeylerin zorluklarla birlikte geldiğini ifade eden Yılmaz, bir yıl önce başlatılan çalışmalarda sona gelindiğini belirterek, "Sevgili Bolu Halkına buradan müjdelemek istiyorum. Bilindiği gibi temiz su, pis su ve yağmurlama altyapı çalışmalarını vatandaşımızın rahatsızlığını en aza indirmek amacıyla eş zamanlı olarak aynı zamanda doğal gaz çalışmalarının yapıldığı döneme sığdırmak suretiyle gerçekleştirdik. Bu çalışmalarla Bolu'nun


yüzyıllık sorunun çözmenin, çocuklarımıza torunlarımıza yaşanabilir bir Bolu hazırlamanın mutluluğunu yaşıyoruz" diye konuştu.


Başkan Yılmaz konuşmasını şöyle sürdürdü: "Elbette


bu gurur bizden daha ziyade Bolu halkına aittir. Zira altyapı çalışmaları, bütün belediyeler


için bir risktir. Çevreye vermiş olduğu rahatsızlıklar vatandaşların sabrını zorlar. Ancak biz kazmayı vururken hiç tereddüt etmedik. Çünkü şehircilik kültürü gelişmiş, bilinçli, fedakar Bolu halkının anlayışına güveniyorduk. Halkıma gösterdikleri anlayış nedeniyle


şükranlarımı sunuyorum. Asfaltlama çalışmalarımız başlamıştır. Çok kısa süre içinde sona erecektir. Zahmetini çektiniz, keyfini


çıkarma vaktidir. Birlikte başardık, başarmaya devam edeceğiz."


22.06.2012 15: 23: 20


TSI


NNNN - BOLU

Kaynak: İHA