Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması yapıldı

Son Güncelleme:

Sinop'un Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

Sinop'un Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince 25 personelin katılımıyla yapılan uygulamada, 10 iş yeri ve 13 araç denetlendi.

Denetimlerde, bir iş yerine izni olmadığı halde içki sunumu yaptığı gerekçesiyle idari işlem yapıldı.

Kaynak: AA