Bu Sezon İki Derbi de 0-0 Bitti

Son Güncelleme:

Bu sezon Spor Toto Süper Lig’de oynanan iki Galatasaray-Fenerbahçe derbisi de 0-0 sonuçlandı.

Bu sezon Spor Toto Süper Lig'de oynanan iki Galatasaray- Fenerbahçe derbisi de 0-0 sonuçlandı.


Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında Ülker Stadyumu'nda oynanan Fenerbahçe-Galatasaray müsabakası 0-0 eşitlikle sona erdi. Ligin ilk yarısında 9. haftada Türk Telekom Stadyumu'nda oynanan derbi de yine 0-0 eşitlikle bitmişti. Böylece bu sezon oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçlarında iki takım da birbirine üstünlüğü sağlayamadı. Takımlar ayrıca rakip fileleri de havalandıramadı. - İSTANBUL

Kaynak: İHA