Bursa'da Karbonmonoksit Gazından Zehirlenme
Son Güncelleme:
Bursa'da bir evde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kardeşten biri öldü, diğeri hastanede tedavi altına alındı.
Bursa'da bir evde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kardeşten biri öldü, diğeri hastanede tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, 24 yaşındaki Barış Açık ile ablası Sultan Açık'ın (29), Yıldırım ilçesi Çınarönü Mahallesi Akala Sokağı'ndaki evine gelen yakınları, onların yataklarında hareketsiz olduğunu görerek sağlık görevlilerine haber verdi.
Eve gelen 112 Acil Servis ekipleri, iki kardeşin kömür sobasından sızan gazdan zehirlendiğini belirledi.
Olay yerinde yaşamını yitiren ve Kestel ilçesinde bir okulda öğretmenlik yaptığı öğrenilen Barış Açık'ın cesedi, otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.
Sultan Açık ise Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Kaynak: AA