Cameron Dinleme Olayı ile İlgili Yorum Yapmaktan Kaçındı

Son Güncelleme:

- İNGİLTERE Başbakanı David Cameron, 2009 yılında Londra'da düzenlenen G 20 Zirvesi ziyareti sırasında Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in telefonlarının dinlenmesi olayıyla ilgili yorum yapmaktan kaçındı.

- İNGİLTERE Başbakanı David Cameron, 2009 yılında Londra'da düzenlenen G 20 Zirvesi ziyareti sırasında Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in telefonlarının dinlenmesi olayıyla ilgili yorum yapmaktan kaçındı.


Belfast Telegraph gazetesinin haberine göre, Kuzey İrlanda'da G 8 zirvesine başkanlık eden David Cameron, İngiliz TV kanalı Sky News'in 'Benzer bir durumun olmayacağını burada da garanti edebilir misiniz?' sorusunu yorumsuz bıraktı. Cameron, televizyon kanalına, "Güvenlik ve istihbarat konularında hiçbir zaman yorum yapmıyoruz ve şimdi de yapmayacağım. Bu bir şeyleri bozabilir" diye yanıt verdi.


İngiliz Guardian gazetesi, 2009 yılında Londra'da gerçekleşen G 20 zirvesine katılmak üzere İngiltere'ye gelen Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ve beraberindeki 15 partilinin telefonlarının İngiltere Devlet İletişim Birimi GCHQ'nun gizlice dinlendiğini yazmıştı.

Kaynak: DHA