Ahmet Yesevi Meydanı'nın İnşaatı Devam Ediyor

Son Güncelleme:

Çankırı'da, Ahmet Yesevi Meydanı inşaatı devam ediyor.

Çankırı Belediye Başkanı İrfan Dinç, gazetecilere yaptığı açıklamada, geçtiğimiz aylarda yapımına başlanan Ahmet Yesevi Meydan Projesi'nin yüzde 55'inin tamamlandığını söyledi.

Dinç, "Çalışmalar devam ediyor. Şu anda otopark kısmı tamamlandı. Saat kulesi ve iş yerlerinin yapımı ise devam ediyor. Bir sıkıntı yaşanmaz ise mayıs ayı sonunda projeyi devralacağız." diye konuştu. - Çankırı

Kaynak: AA