Çankırı Valisi Özcan'dan Başarılı Sporculara Ödül
Çankırı Valisi Vahdettin Özcan, Avrupa Birliği (AB) Büyük, Genç ve Yıldız Bayanlar Boks Şampiyonasında derece yapan boksörleri altınla ödüllendirdi.
Çankırı Valisi Vahdettin Özcan, Avrupa Birliği (AB) Büyük, Genç ve Yıldız Bayanlar Boks Şampiyonasında derece yapan boksörleri altınla ödüllendirdi.
Vali Vahdettin Özcan, şampiyonaya Çankırı'dan 3 sporcunun katıldığını belirterek, sporcuların önemli başarılara imza attığını söyledi. Yıldız Bayanlar Milli Takımın antrenörlüğünü Çankırılı antrenör Ahmet Çınar'ın yaptığını hatırlatan Özcan, "Ahmet hocamızı kutluyoruz. Takımı, 3 altın 1 Gümüş 3 bronz madalya alarak takım halinde şampiyon oldu. Takımda yer alan Çankırılı sporcularımızdan biri altın madalyayla diğeri de Gümüş madalyayla dönüş yaptı. onları da kutluyorum" dedi.
Özcan, konuşmanın ardından şampiyonada büyükler kategorisinde birinci olan Emine Bozduman, yıldızlar kategorisinde birinci olan Canan Metin ile 3. olan Sümeyye Kesikoğlu'na altın hediye etti. - ÇANKIRI