Cumhurbaşkanı Gül, Fikret Orman'a Başarılar Diledi

Son Güncelleme:

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün başkanlığına seçilen Fikret Orman'a telgraf göndererek başarılar diledi.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün başkanlığına seçilen Fikret Orman'a telgraf göndererek başarılar diledi.


Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Gül, Fikret Orman'a telgraf göndererek tebrik etti ve başarılar diledi. - Ankara

Kaynak: ANKA