Devrek Kaymakamı Öner'den Huzurevine Ziyaret
Devrek Kaymakamı Hüseyin Öner, Devrek Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'ni ziyaret etti.
Devrek Kaymakamı Hüseyin Öner, Devrek Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'ni ziyaret etti.
Öner, ziyarette yaptığı konuşmada, Yaşlılar Haftası nedeniyle ziyareti gerçekleştirdiğini söyledi. Yaşlıların belli günlerde değil her zaman yanlarında olduklarını anlatan Öner, şöyle konuştu:
"Bugünümüzü yaşlılarımıza borçluyuz. Yaşlılarımız topluma sağlıklarında her türlü hizmeti olan ve bugünlerimizi temin eden insanlardır. Bizim bu minnetimiz tabii ki bir haftayla sınırlı değildir. Ziyarette yaptığımız konuşmalarda bir sıkıntıları, istekleri ve şikayetleri olup olmadığını sorduk. Herkes de şahit oldu ki hepsi de burada bulunmaktan, yaşamaktan mutlu olduklarını ve personelden memnun olduklarını ifade etti. Bunları duyunca da gerçekten bizim de mutluluğumuz arttı. Ben de bütün huzur evi çalışanlarımıza teşekkür ediyorum. Yaşlılarımıza da sağlıklı ömürler diliyorum."
- ZONGULDAK