Diyarbakır'da Okul Sporları
Son Güncelleme:
Diyarbakır'da okullararası puanlı atletizm müsabakaları başladı.
Diyarbakır'da okullararası puanlı atletizm müsabakaları başladı.
Seyrantepe Spor Tesisleri atletizm pistinde gerçekleşen müsabakalara kızlarda 5, erkeklerde 6 olmak üzere toplam 11 takım yer alıyor.
Diyarbakır Atletizm İl Temsilcisi Azamettin Özaydoğdu, yaptığı açıklamada, puanlı atletizm müsabakalarında dereceye giren takımların Türkiye şampiyonasına katılacağını söyledi.
Özaydoğdu, şunları kaydetti:
"Toplam 110 sporcunun yer aldığı müsabakalar iki gün sürecek. Burada dereceye giren ve başarılı olan sporcular Diyarbakır'ı Türkiye şampiyonasında temsil edecek."
Kaynak: AA