Diyarbakır'da Okul Sporları

Son Güncelleme:

Diyarbakır'da okullararası puanlı atletizm müsabakaları başladı.

Diyarbakır'da okullararası puanlı atletizm müsabakaları başladı.


Seyrantepe Spor Tesisleri atletizm pistinde gerçekleşen müsabakalara kızlarda 5, erkeklerde 6 olmak üzere toplam 11 takım yer alıyor.


Diyarbakır Atletizm İl Temsilcisi Azamettin Özaydoğdu, yaptığı açıklamada, puanlı atletizm müsabakalarında dereceye giren takımların Türkiye şampiyonasına katılacağını söyledi.


Özaydoğdu, şunları kaydetti:


"Toplam 110 sporcunun yer aldığı müsabakalar iki gün sürecek. Burada dereceye giren ve başarılı olan sporcular Diyarbakır'ı Türkiye şampiyonasında temsil edecek."

Kaynak: AA