DSİ 11. Bölge Müdürlüğü'nde Bayramlaşma
Son Güncelleme:
DSİ 11. Bölge Müdürlüğü’nde, Kurban Bayramı münasebetiyle bayramlaşma töreni yapıldı.
DSİ 11. Bölge Müdürlüğü'nde, Kurban Bayramı münasebetiyle bayramlaşma töreni yapıldı.
Edirne'de bulunan DSİ 11. Bölge Müdürlüğü'nde bayram sevinci erken yaşandı. Bölge Müdürü Adil Sabancı ve TES-İŞ Edirne Şubesi Mali Sekreteri Hayri Dağdemir'in iştirakiyle gerçekleşen bayramlaşma töreninde bölge müdürlüğünde görev yapan tüm personel son mesai gününde bir araya geldi. - EDİRNE
Kaynak: İHA