E-arşiv ve E-irsaliye Zorunluluğu Geliyor
Son Güncelleme:
GİB, e-faturaya kayıtlı şirketleri ilgilendiren taslak tebliğ yayımladı.
GİB, e-faturaya kayıtlı şirketleri ilgilendiren taslak tebliğ yayımladı. e-faturaya kayıtlı olan mükellefler, 01 Ocak 2019 tarihine kadar e-arşiv fatura ve e-irsaliye'ye geçmek zorunda olacak. Taslak tebliğin Resmi Gazete'de yayımlanmasına kesin gözüyle bakılıyor.
Kaynak: Dunya.com