Eceabat Belediye Başkanı Dokuz'un Ramazan Bayramı Mesajı
Son Güncelleme:
Eceabat Belediye Başkanı Kemal Dokuz, Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Eceabat Belediye Başkanı Kemal Dokuz, Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Dokuz, yaptığı yazılı açıklamada, 11 ayın sultanı olan Ramazan ayının birliğin, beraberliğin ve kardeşliğin sergilendiği bir ay olduğunu belirtti.
İnsanların sadece ramazanda değil her zaman birlik beraberlik ve kardeşlik içerisinde yaşamasını dilediğini ifade eden Dokuz, mesajında şunları kaydetti:
"kanın, gözyaşının ve savaşların olmadığı bir dünya ümidi ile ilçemizdeki hemşehrilerimin, ülkemizin ve tüm dünya Müslümanların Ramazan Bayramını tebrik ediyor, tüm dünyada barış temennisiyle saygılarımı sunuyorum."
Muhabir: Bülent Ersöz/ Burak Akay
Yayıncı: Doğan Sarıtaş - ÇANAKKALE
Kaynak: AA