Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi

Son Güncelleme:

Eskişehir'de meydana gelen gıda zehirlenmesinde 4 kişi tedavi altına alındı.

Eskişehir'de meydana gelen gıda zehirlenmesinde 4 kişi tedavi altına alındı.


Alınan bilgiye göre, İnönü ilçesi İsmetpaşa Mahallesi Yılmaz Caddesi üzerinde ikamet eden Sevinç ailesi, evde hazırladıkları yemeği yedikten sonra rahatsızlandılar. Kendi imkanları ile hastaneye kaldırılan Ömer Sevinç (41), Handan Sevinç (41), Yücel Sevinç (68) ve Ömer Sevinç (3) sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA