Eskişehirspor Basın Sözcüsü Erdal Şahbaz Açıklaması
Eskişehirspor Kulüp Basın Sözcüsü Erdal Şahbaz, Türkiye kupasını alarak Avrupa'da mücadele etmek istediklerini söyledi.
Eskişehirspor Kulüp Basın Sözcüsü Erdal Şahbaz, Türkiye kupasını alarak Avrupa'da mücadele etmek istediklerini söyledi.
Şahbaz yaptığı yazılı açıklamada, "Ziraat Türkiye Kupası 4. kademe maçını 3-0 gibi net bir skorla geçerek çeyrek finale kaldık ve kupada iddamızı sürdürdüğümüzü gösterdik. Türkiye Kupasını alarak Avrupa'da mücadele edecek kapasitede ve kalitede bir takımız. Eskişehirspor, yönetimiyle, teknik heyetiyle, futbolcusuyla, büyük taraftarıyla ve şehir kültürüyle Avrupa'da mücadele etmeye hazırdır. Takım olarak bir yandan kupa mücadelesini sürdürürken, bir yandan da Pazar günü oynayacağımız Gaziantepspor maçıyla da Süper Lig'deki play-off iddiamızı sürdürmek istiyoruz. Evimizde oynayacağımız bu maçta 3 puan olmazsa olmazlarımızdandır. Pazar gününü, taraftarımızın da desteğiyle bahar yerine çevirmek istiyoruz" dedi. - ESKİŞEHİR