EXPO alanı depremzedelere yuva oldu

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

EXPO alanı depremzedelere yuva oldu Onikişubat Belediyesi'nin EXPO rekreasyon alanı deprem sonrası 3 bin 600 kişiyi barındırabilecek 600 adet aile yaşam konteyneri ile hizmet sunuyorKAHRAMANMARAŞ Kahramanmaraş'ın Onikişubat ilçesinde bulunan EXPO rekreasyon alanı 6 Şubat tarihinde meydana...

EXPO alanı depremzedelere yuva oldu

Onikişubat Belediyesi'nin EXPO rekreasyon alanı deprem sonrası 3 bin 600 kişiyi barındırabilecek 600 adet aile yaşam konteyneri ile hizmet sunuyor

KAHRAMANMARAŞ Kahramanmaraş'ın Onikişubat ilçesinde bulunan EXPO rekreasyon alanı 6 Şubat tarihinde meydana gelen deprem sonrası afetzedelerin geçici yeni yuvası oldu. Bölgede kurulan 600 adet konteyner, depremzedelere ev sahipliği yapıyor.

Türkiye'yi yasa boğan Kahramanmaraş depremlerinin yaralarının sarılması için sahada her türlü çalışmayapılıyor. Şuana kadar Kahramanmaraş başta olmak üzere afetin yaşandığı tüm illerde bir çok konteyner kent kuruldu. Kahramanmaraş'ın merkez Onikişubat Belediyesi'nin EXPO alanında da iki ayrı bölgede planlanan savunma sanayii konteyner kent kurulum faaliyetleri 13 Şubat'ta başladı. 3 bin 600 kişiyi barındıran 600 adet aile yaşam konteyneri yer alacak konteyner kent yerleşkesi, altyapı çalışmaları dahil her şeyiyle kullanıma hazır bir şekilde teslim edildi. Ailelerin yerleştirildiği konteyner kentte yaşam başladı. Konteyner evine yerleşenlerden İsmail Büyüksakallı, depremde ailesinden 9 kişiyi kaybettiğini, bunlardan birisinin de oğlu olduğunu kaydetti.

Konteyner kentte tavana baktığında beton kolon görmediğine değinen Büyüksakallı," Öyle bir artım var. Artık tavanları kolonları görmek istemiyorum. Bu ortamı sağlayanlara da Allah razı olsun. Bize burada kol kanat gerdiler. Tüm imkanları sağlıyorlar" dedi.

Kaynak: İHA