Galatasaray Taraftarı Bağdat Caddesi'ni Bastı

Son Güncelleme:

Fenerbahçe'nin şampiyonluğunun sonrasında, yağmalanan GS Store sarı-kırmızılı taraftarları kızdırdı.

Galatasaraylı taraftarlar dün akşam Bağdat Caddesi’ni basarak, Fenerbahçe bayraklarını yaktı.


Dün akşam saatlerinde Bağdat Caddesi GS Store önünde toplanan Galatasaraylı taraftarlar önce Türk bayrağı astı. Ardından sosyal medya üzerinden organize olan taraftarlar akşam saatlerinde de Bağdat Caddesi'ne yürüdü. Galatasaraylı taraftarlar, Bağdat Caddesi'ne asılan Fenerbahçe bayraklarını tek tek çıkartarak yaktı. Kalabalık grubun Fenerbahçe aleyhinde bağırarak Bağdat Caddesi'nde yürümesi üzerine olaya Çevik Kuvvet ekipleri ve TOMA müdahale etti.

Kaynak: İHA