Galatasaray Taraftarı Tff'ye Siyah Çelenk Bıraktı
Son Güncelleme:
Galatasaray'ın taraftar grubu ultrAslan, Türkiye Futbol Federasyonu'na siyah çelenk bıraktı.
Galatasaray'ın taraftar grubu ultrAslan, Türkiye Futbol Federasyonu'na siyah çelenk bıraktı.
Türkiye Futbol Federasyonu'nun İstinye'de bulunan binasına gelen sarı-kırmızılı taraftarlar, üzerinde "ultrAslan" yazan siyah çelengi giriş kapısına koydu. Taraftarlar, çelenk koyduktan sonra herhangi bir açıklama yapmadan olaysız bir şekilde sessizce dağıldı.
Kaynak: DHA