Gaziantep'te Şebe Çalışması Yapılacak

Son Güncelleme:

Batıkent ve Yeditepe mahallerinde şebe çalışması yapılacak

GASKİ Genel Müdürlüğü tarafından Batıkent Mahallesi, 21 Nolu Sokak ve Yeditepe Mahallesi, 110 Nolu Cadde üzerinde içme suyu şebekesi ek çalışması yapılacaktır.


Bu nedenle, aşağıda belirtilen Bölgelere; 13.09.2012 Perşembe günü saat 09.00 ile 15.00 arasında 6 saat süreyle su verilemeyecektir.

Tamamı Etkilenecek Olan Mahalle : Yeditepe

Kısmi Etkilenecek Olan Mahalleler :Batıkent, Atatürk

Kaynak: Bültenler