Göç İdaresi Müdürü Mülteciler İçin Yunanistan'a Gitti
Son Güncelleme:
Avrupa Birliği ile gerçekleşen mutabakata, Türkiye'ye gönderilecek olan Suriyeli mültecilerin durumu için Batman İl Göç İdaresi Müdürü Yunanistan'a gitti.
Göç Müdürü Mültecileri görmek için Yunanistan'a Gitti
Batman Göç İdaresi İl Müdürü A. Vahap Asma, Avrupa'dan dönüş yapacak olan mültecilerin durumunu yerinde görmek üzere Batman'dan Yunanistan'a gitti.
Göç İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından görevlendirilen Asma, Avrupa'nın değişik şehirlerde ve kamplarında bulunan Suriyeli göçmenlerin durumunu o ülkelerin yetkilileriyle görüşecek.
Batman'dan Ankara'ya oradan da Yunanistan'a geçen Vahap Asma'nın, göçmenlerin yoğunlukla gittiği Ege'nin karşı adalarında incelemelerde bulunacak.
Göç İdaresi İl Müdürü Asma'nın burada bir hafta kaldıktan sonra Batman'a döneceği bildirildi.
Kaynak: Temsilci