Hemşirelerden Öğrencilere İlk Yardım Eğitimi
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde görev yapan hemşireler öğrencilere ilk yardım eğitimi verdi.
Akdeniz Üniversitesi Başhekimi Prof. Dr. Mustafa Ünal yaptığı açıklamada, Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde görevli hemşireler tarafından, öğrencilere kanamalarda, sıcak çarpmalarında, yanıklarda, zehirlenmelerde ilk yardım girişimleri, 112'yi arama kuralları, hasta, olay yeri ve solunum değerlendirmeleriyle ilgili uygulamalı eğitim verildiğini söyledi.
İlk yardım eğitiminin küçük yaşlar itibaren alınabilmesinin önemli olduğunu ifade eden Ünal, hastanede görev yapan hemşirelerin öğrencileri bu konuda bilgilendirmelerinin önemli olduğu kaydetti.
Konyaaltı Koleji Özel Müzeyyen Çelebioğlu İlköğretim Okulu Müdürü Mete Çelebioğlu da "147 öğrencimiz bu eğitimi aldı, Akdeniz Üniversitesi Hastanesi çalışanlarına teşekkür ediyorum" dedi. - Antalya