İl Milli Eğitim Müdürünün Girişimleri İle Gölköy Güzelyurt İnşaatı Başladı
Son Güncelleme:
Devlet Vatandaş işbirliğiyle 2007 yılında başlanan Gölköy Güzelyurt İlköğretim Okulu Ek Bina inşaatı 1.katı yapılarak yarım kalan okulun inşaatına başlandı.
İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat TÜRKKAN 'ın girişimleri ile İl Özel İdaresinin desteği ve Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünce Deprem güçlendirmesi de yaptırılarak Gölköy Güzelyurt İlkokulu/Ortaokulu binasının inşaatına başlandı. İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat TÜRKKAN,"okul inşaatı için KDV hariç 1.356.bin TL ödenek ayrıldığını belirterek inşaatı kısa sürede bitirerek okulumuzu Eğitim-Öğretime hazır hale getireceğiz" dedi.
Kaynak: Bültenler