Yıldırım'da İlçeler Çevre Sorunlarını Belirliyor Çalıştayı Yapıldı
Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Uludağ Üniversitesi arasında imzalanan protokol kapsamında Yıldırım ilçesinde İlçeler Çevre Sorunlarını Belirliyor Çalıştayı yapıldı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Uludağ Üniversitesi arasında imzalanan, kentin çevre sorunlarının çözümüne yönelik iş birliği protokolü kapsamında Yıldırım ilçesinde "İlçeler Çevre Sorunlarını Belirliyor" başlıklı çalıştay yapıldı.
Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, 17 ilçede gerçekleştirilecek çalıştaylar sonrasında her ilçenin sorunları belirlenecek.
Çalıştaylara, ilçeyi temsil eden sivil toplum kuruluşları, muhtarlıklar ve kamu kurumlarının temsilcileri katılıyor.
Her bir ilçede farklı tarihlerde gerçekleştirilecek çalıştaylardan çıkacak sonuçlar Bursa kamuoyu ile paylaşılarak ilçedeki çevre sorunlarının etkin ve katılımcı bir şekilde çözüme ulaştırılması için kurumsal çalışmalar yapılacak.
Yıldırım'daki toplantıda, Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanı Nalan Fidan, Büyükşehir Belediyesinin çevre sorunlarının çözümü noktasında gerçekleştirdiği çalışmaları anlatarak çalıştayın önemine değindi.