Irak'ta Ölü Sayısı 32'ye Yükseldi
Son Güncelleme:
Irak'ın başkenti Bağdat ve çeşitli kentlerde düzenlenen saldırılarda yaşamını yitirenlerin sayısı 32'ye yükseldi.
İçişleri Bakanlığından bir kaynak ve yerel güvenlik yetkilileri, saldırıların yola yerleştirilen bombalar, bomba yüklü araçlar ve silahlı saldırı şeklinde düzenlendiğini, Bağdat'ın en az beş bölgesinde 22 kişinin öldüğünü belirtti.
Selahaddin bölgesi polisi, Beyci ve Duceyl kentlerinde bomba yüklü araçlarla düzenlenen saldırılarda 4 kişinin öldüğünü, 8 kişinin yaralandığını kaydetti.
Diyala bölgesi polisi de Bakuba ve civarında silahlı kişilerce ve bomba yüklü araçlarla düzenlenen saldırılarda 6 kişinin öldüğünü, 11 kişinin yaralandığını bildirdi.
Kaynak: AA