İslahiye?de Askerler Şehitliği Kırmızı, Beyaza Boyadı
Son Güncelleme:
İslahiye'de askerler şehitliği kırmızı, beyaza boyadıGaziantep'in İslahiye İlçesi'nde bulunan şehitlik,106'ncı Topçu Alayı Komutanlığı'nda görevli askerler tarafından kırmızı ve beyaz renklere boyandıİslahiye 106'ncı Topçu Alayı Komutanlığı'nda görevli askerler, Dervişpaşa Mahallesi'nde bulunan Şehitlikte 18 Mart Şehitleri Anma günü kapsamında bakım, onarım ve boya çalışması yaptı.
İslahiye'de askerler şehitliği kırmızı, beyaza boyadı
Gaziantep'in İslahiye İlçesi'nde bulunan şehitlik,106'ncı Topçu Alayı Komutanlığı'nda görevli askerler tarafından kırmızı ve beyaz renklere boyandı
İslahiye 106'ncı Topçu Alayı Komutanlığı'nda görevli askerler, Dervişpaşa Mahallesi'nde bulunan Şehitlikte 18 Mart Şehitleri Anma günü kapsamında bakım, onarım ve boya çalışması yaptı. Şehitliğin zemini kırmızı ve beyaza boyanırken, anıt ile şehit mezarlarının da temizliği yapıldı. Yetkililer benzer çalışmaları yılda birkaç kez yaptıklarını ve 18 Mart öncesi de eksikliklerini giderdiklerini söyledi.
Kaynak: DHA