İthal kömürlü santrallerde yeni dönem başlayacak
Son Güncelleme:
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Dönmez, "İthal kömüre dayalı santraller de artık yerli kömürden belli oranda karıştırmak suretiyle kullanmaya başlamış olacaklar.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Dönmez, "İthal kömüre dayalı santraller de artık yerli kömürden belli oranda karıştırmak suretiyle kullanmaya başlamış olacaklar." dedi.
Kaynak: Dunya.com