"İyi Oynadık Ancak Kazanamadık"

Son Güncelleme:

Viktoria Plzen Teknik Direktörü Pavel Vrba, Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldıkları maçta iyi oynadıklarını ancak kazanamadıklarını söyledi.

Viktoria Plzen Teknik Direktörü Pavel Vrba,

Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldıkları UEFA Avrupa Ligi 3. tur rövanş maçında iyi

oynadıklarını ancak kazanamadıklarını söyledi.


Vrba, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, iki

maçı da değerlendirmek gerektiğini belirterek, "Plzen'deki ilk maçta biraz daha

iyi performans sergileyebilirdik. Napoli'yi geçtikten sonra Plzen'de

Fenerbahçe'ye mağlup olmamız bizi kupa dışında bıraktı" dedi.


Deplasmanda Fenerbahçe karşısında iyi oynadıklarını vurgulayan Pavel Vrba,

"Bugün iyi oynadık. Kendi oyuncularımıza çok teşekkür ediyorum. Bu performanstan

sonra kazanmamız gerektiğini düşünüyordum ama olmadı" ifadelerini kullandı.


Vrba, Fenerbahçe'nin Avrupa liglerinde daha tecrübeli bir takım olduğunu

kaydederek, şunları söyledi:


"Bizim Avrupa Ligi'nde ikinci senemiz. Buna rağmen gayet iyiyiz. Avrupa

Ligi'nde eleme turlarında ilk karşılaşmaları hep deplasmanda oynamıştık. İlk kez

bu eşleşmede ilk maçı sahamızda yaptık. Bu bizim için dezavantaj oldu. Fenerbahçe

hem maddi olarak hem de Avrupa Ligi'nde tecrübe olarak daha ileri turlarda

görebileceğimiz bir takım. Çeyrek finale kalan diğer takımlara kafa tutabilecek

bir ekip."


Muhabir: Alim Tunçay/ Ercan Doğan


Yayıncı: Erdal Turanlı - ISTANBUL

Kaynak: AA