Kars Belediye Başkanı Bozkuş Açıklaması
Son Güncelleme:
Kars Belediye Başkanı Nevzat Bozkuş, kent halkını güzel günlerin beklediğini söyledi.
Kars Belediye Başkanı Nevzat Bozkuş, kent halkını güzel günlerin beklediğini söyledi.
Bozkuş, düzenlediği basın toplantısında kent halkının bu yıl içilebilir, kullanılabilir temiz bir suya kavuşacağını belirterek, tek şansızlıklarının fazla kar yağması olduğunu kaydetti.
Halkın sorunlarını ve tepkilerini dile getirdiğini ifade eden Bozkuş, şöyle konuştu:
"Hemşehrilerimizle beraber çalışırsak, onlarda yanımızda olursa çok mutlu olacağız. Bizler elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız. Kars halkını güzel günler bekliyor. Umutları inşallah ümitsizlik olmayacaktır."
(ED-EMR-MİS- - KARS
Kaynak: AA