Kayda'dan Büyükşehir'e Yeni Yıl Ziyareti
Son Güncelleme:
Salihli Belediye Başkanı Zeki Kayda, yeni yıl dolayısıyla Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Aytaç Yalçınkaya'ya, ziyarette bulundu.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Aytaç Yalçınkaya, Salihli Belediye Başkanı Zeki Kayda'yı makamında ağırladı. 2018 yılı dolayısıyla yapılan ziyarette karşılıklı görüş alışverişin yanında Salihli'ye yapılacak olan projelerin ön görüşmeleri yapıldı.
Başkan Kayda, yeni yılın tüm vatandaşlara ve Manisalılara hayırlar getirmesi temennisinde bulunurken, Genel Sekreter Yalçınkaya ise, yeni yılda Manisa Büyükşehir Belediyesinin daha yeni ve güzel projelere imza atacağı bir yıl olacağını belirterek, yeni yılın tüm vatandaşlara ve Manisalılara sağlık, mutluluk, huzur ve bol kazançlar getirmesi temennisinde bulundu.
Kaynak: Bültenler