Kayseri'den Rusya Çıkarması
Kayseri KASKİ Kadın Basketbol Takımı, yarın Rusya'nın Dinamo Moskova takımına konuk olacak.
Kayseri KASKİ Kadın Basketbol Takımı, FIBA
Kadınlar Avrupa Kupası finali ilk maçında, yarın Rusya'nın Dinamo Moskova
takımına konuk olacak.
Kayseri KASKİ Genel Menajeri Ahmet Bozbey, AA muhabirine yaptığı açıklamada,
kupanın yarı finalinde Slovakya'nın MBK Ruzomberok takımını eleyerek, finale
yükseldiklerini hatırlattı.
İlk maçın çok zorlu geçeceğini belirten Bozbey, şunları kaydetti:
"Sezona başlarken hedefimizi Avrupa Kupasını kazanmak olarak belirlemiştik.
Bu doğrultuda yaptığımız çalışmaların karşılığını alarak finale kadar yükselmeyi
başardık. Final maçlarına saha avantajıyla başlıyoruz. İlk karşılaşma Rusya'da,
rövanş ise Kayseri'de oynanacak. Hedefimiz ilk maçta avantaj elde etmek.
Rusya'dan avantajlı bir sonuçla Kayseri'ye dönmek istiyoruz. Takımın morali
yerinde. Oyuncularımız çok iyi durumdalar. Umarım iyi bir mücadele sonucunda
galip geliriz."
Bozbey, takımda eksik oyuncu bulunmadığını sözlerine ekledi.
Rusya'da oynanacak karşılaşma yarın TSİ 17.30'da başlayacak, rövanş maçı ise
14 Şubat'ta Kayseri'de yapılacak.
Muhabir: Mustafa Önal/ Orhan Canbulatel
Yayıncı: Mehmet Tevfik Erçetin - KAYSERI