Kayseri'den Rusya Çıkarması

Son Güncelleme:

Kayseri KASKİ Kadın Basketbol Takımı, yarın Rusya'nın Dinamo Moskova takımına konuk olacak.

Kayseri KASKİ Kadın Basketbol Takımı, FIBA

Kadınlar Avrupa Kupası finali ilk maçında, yarın Rusya'nın Dinamo Moskova

takımına konuk olacak.


Kayseri KASKİ Genel Menajeri Ahmet Bozbey, AA muhabirine yaptığı açıklamada,

kupanın yarı finalinde Slovakya'nın MBK Ruzomberok takımını eleyerek, finale

yükseldiklerini hatırlattı.


İlk maçın çok zorlu geçeceğini belirten Bozbey, şunları kaydetti:


"Sezona başlarken hedefimizi Avrupa Kupasını kazanmak olarak belirlemiştik.

Bu doğrultuda yaptığımız çalışmaların karşılığını alarak finale kadar yükselmeyi

başardık. Final maçlarına saha avantajıyla başlıyoruz. İlk karşılaşma Rusya'da,

rövanş ise Kayseri'de oynanacak. Hedefimiz ilk maçta avantaj elde etmek.

Rusya'dan avantajlı bir sonuçla Kayseri'ye dönmek istiyoruz. Takımın morali

yerinde. Oyuncularımız çok iyi durumdalar. Umarım iyi bir mücadele sonucunda

galip geliriz."


Bozbey, takımda eksik oyuncu bulunmadığını sözlerine ekledi.


Rusya'da oynanacak karşılaşma yarın TSİ 17.30'da başlayacak, rövanş maçı ise

14 Şubat'ta Kayseri'de yapılacak.


Muhabir: Mustafa Önal/ Orhan Canbulatel


Yayıncı: Mehmet Tevfik Erçetin - KAYSERI

Kaynak: AA