Kazanmaya Geldik, Kaybetmedik"
Son Güncelleme:
Rizespor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, Beşiktaş'la oynadıkları 90 dakikayı değerlendirdi.
Özdilek'in açıklamaları şu şekilde;
Çaykur Rizesporlu futbolcularsa maç sonrası şunları söyledi;
Tüm hafta bu maç için hazırlanmıştık. Son pasları daha iyi yapabilseydik daha farklı olabilirdi.
Kağan Söylemezgiller: Beşiktaş çok iyi bir takım, iyi mücadele ettik. Arkadaşlarımı tebrik ediyorum.
Filip Holosko: Bizim için zor bir maçtı. Beşiktaş iyi bir takım ve sezona iyi başladı. 1 puan bizim için çok önemli. Beşiktaş'ta yedi sene oynadım. Benim için zor bir maçtı. Bence kötü oynamadılar ama biz alanı çok iyi kapattık.
Kaynak: EuroSport.com