Kent Konseyi Yürütme Kurulu Toplantısı
Çankırı Kent Konseyi Yürütme Kurulu Toplantısı yapıldı.
Çankırı Kent Konseyi Yürütme Kurulu Toplantısı yapıldı.
Kent Konseyi Genel Sekreteri Ayhan Arslan, toplantıda yaptığı konuşmada, Çankırı Atatürk Stadı'nın şehir dışına çıkarılması ile ilgili vatandaşlardan talep olduğunu söyledi.
Stadyum çevresinde oturan yerleşim yeri sakinlerinden alınan şikayetler doğrultusunda çalışma yapıldığını ifade eden Arslan, "Geçmişte yerleşim yeri dışında inşa edilmiş olmasına rağmen şehir stadı günümüzde muhtelif nedenlerden dolayı şehrin içerisinde kalmış ve yerleşim alanları tarafından çevrelenmiştir. Bu yerleşim yerinde oturan mahalle sakinleri özellikle maç günlerinde güvenlik, park, ulaşım problemleri ve gürültü kirliği gibi nedenlerle oldukça rahatsız olmaktadırlar. Mevcut stadımızın yerinin ise şehrimizde eksikliği oldukça yoğun hissedilen sosyal etkililerin ve mitinglerin yapılabileceği şehir meydanı yada kültür park olarak düzenlenmesi önem taşımaktadır" diye konuştu.
Toplantı, diğer gündem maddelerinin görüşülmesi ile son buldu. - Çankırı