Kepez'de "Ellerimde Güller Açtı" Sergisi Açıldı

Son Güncelleme:

Gülşen İnandık'ın seramik çalışmalarından oluşan "Ellerimde Güller Açtı" isimli sergisi Kepez Belediyesi fuayesinde açıldı.

Gülşen İnandık'ın seramik çalışmalarından oluşan "Ellerimde Güller Açtı" isimli sergisi Kepez Belediyesi fuayesinde açıldı.


Seramik sanatçısı Gülşen İnandık'ın 50 seramik çalışmasından oluşan "Ellerimde Güller Açtı" konulu sergisi, Kepez Belediyesi fuayesinde açıldı.Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Kepez İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüdai Vural ve Gülşen İnandık serginin açılışını birlikte yaparken, sergiyi gezen Başkan Hakan Tütüncü her ay 60'ın üzerinde kültür ve sanat etkinliğine imza attıklarını söyledi.


Kepez Belediyesi hizmet binası fuayesindeki sergi 15 Nisan


tarihine kadar açık kalacak. - ANTALYA

Kaynak: İHA