Keşan Belediye Asfalt Çalışmalarına Başladı

Son Güncelleme:

Keşan Belediye Başkanlığı asfalt ekibi havaların düzelmesinin ardından asaflt çalışmalarına başladı.

Ekipler 24 Mart 2014 Pazartesi günü Cumhuriyet Mahallesi Derman Sokak'ta sıcak asfalt çalışmalarına başladılar.

Asfalt çalışmaları nedeniyle mahalle sakinleri Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'a ve asfalt ekibine teşekkür ettiler.

Ekipler hava elverdiği müddetçe Cumhuriyet Mahallesi'ndeki sokaklarda çalışmalarını tamamladıktan sonra diğer mahallelerde de çalışmalara devam edecekler.

Kaynak: Bültenler