Kırıkkale'de Kurban Bayramı Önlemleri

Son Güncelleme:

İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uzun, sağlık hizmetlerinin, özelliği nedeniyle hizmetin; başta hekimler olmak üzere tüm sağlık çalışanları tarafından mesai kavramı olmaksızın, bayram ve tatil günlerinde de üstün gayret ve fedakarlık göstererek, kesintisiz ve yoğun bir çalışma düzeni içerisinde sunulması gerektiğini söyledi.

İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uzun, sağlık hizmetlerinin, özelliği nedeniyle hizmetin; başta hekimler olmak üzere tüm sağlık çalışanları tarafından mesai kavramı olmaksızın, bayram ve tatil günlerinde de üstün gayret ve fedakarlık göstererek, kesintisiz ve yoğun bir çalışma düzeni içerisinde sunulması gerektiğini söyledi.


Dr. Uzun, yaptığı açıklamada, Kurban Bayramı tatili nedeniyle 12–21 Ekim tarihleri arasında çeşitli sebeplerle hastane acil servislerine müracaatlarda yoğunluk yaşanabileceği öngörüldüğünü belirterek, bu sebeple İl Sağlık Müdürlüğünde; İl Halk Sağlığı Müdürü Dr. Feramiş Ender Güngüneş ve Kamu Hastaneleri Birlik Sekreteri Uzm. Dr. Dilek Öztaş'ın katılımlarıyla koordinasyon toplantısı yapıldığını kaydetti.


Bayram tatili boyunca verilecek olan sağlık hizmetlerinde herhangi bir aksaklık yaşanmaması için gerek personel gerekse de ekipman takviyesi ile tedbirler alındığını ifade eden Dr. Uzun, şöyle konuştu:


"İl merkezi ve ilçelerde bulunan tüm hastanelerimizde acil sağlık hizmetlerimiz 7 gün 24 saat kesintisiz olarak verilmeye devam edecek olup;  9 günlük tatil süresince personel ve donanım yönünden güçlendirilmiştir. Ayrıca 112 Acil Sağlık Hizmetlerinde bayram münasebetiyle gerekli tedbirler alınmış olup, personel ve ekipman takviyesi yapılmıştır. Bu paralel de Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi  Hastanemizin de bayram süresince Acil Sağlık Hizmetleri açısından hazır olduklarını ayrıca belirtmek isterim. Kurban Bayramı süresince de vatandaşlarımızın 112 Acil Sağlık Hizmetleri telefon hattını gereksiz yere meşgul etmemelerini, hizmet kalitesi hizmetin süresi ile paralel olan acil sağlık hizmetlerini aksatmaması açısından özellikle istirham ediyoruz.  Bayramlar kırgınlıkların ve dargınlıkların unutulduğu, karşılıklı sevgi ve saygının pekiştiği, hoşgörünün egemen olduğu, birlik, beraberlik, yardımlaşma ve dayanışma duygularını pekiştiren özel ve önemli günlerdir. Bu değerlerin Kurban Bayramında arttırılarak sürdürülmesi dileğiyle tüm personelimizin Kurban Bayramını kutlar; Ayrıca ve bilhassa tüm sağlık çalışanları adına halkımızın Kurban Bayramını kutlar, sağlıklı mutlu günler dilerim." - Kırıkkale

Kaynak: AA