KKTC Başbakanı Kalyoncu'dan, Davutoğlu'na Taziye Telefonu

Son Güncelleme:

KKTC Başbakanı Ömer Kalyoncu, Ankara'daki terör saldırısı dolayısıyla Başbakan Ahmet Davutoğlu'nu telefonla arayarak taziyelerini iletti.

KKTC Başbakanı Ömer Kalyoncu, Ankara'daki terör saldırısı dolayısıyla Başbakan Ahmet Davutoğlu'nu telefonla arayarak taziyelerini iletti.


Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre Kalyoncu, Davutoğlu ile telefonda görüştü.


Kalyoncu'nun görüşmede, Ankara'da gerçekleştirilen terör saldırısını lanetlediği, saldırıda hayatını kaybeden vatandaşlara başsağlığı dileklerini ilettiği belirtildi.


Başbakan Davutoğlu'nun da taziye dilekleri ve KKTC'de ilan edilen üç günlük yas için Başbakan Kalyoncu nezdinde KKTC halkına ve hükümetine teşekkür ettiği ifade edildi.

Kaynak: AA