Kozlu Belediye Başkanı Bektaş'a Öğrencilerden Ziyaret

Son Güncelleme:

Kozlu İlköğretim Okulu öğrencileri, Belediye Başkanı Ali Bektaş'ı ziyaret etti.

Kozlu İlköğretim Okulu öğrencileri, Belediye Başkanı Ali Bektaş'ı ziyaret etti.


Okul Müdürü Namık Kılıç, ziyarette yaptığı konuşmada, Belediye Başkanı Bektaş'ı eğitime ve gençliğe verdiği önemden dolayı takdir ettiklerini ve teşekkür ettiklerini söyledi.


Bektaş da, belediye olarak her zaman okullara destek vermeye devam edeceklerini belirtti.


- ZONGULDAK

Kaynak: AA