Kuşadası'nda Polis Memuru Görev Başında Kendini Yaraladı
kendisini silahla yaraladı.ses gelmesi üzerine, bölgede inceleme yapmaya başladı.
Kuşadası'nda adliye binasında nöbet tutan bir polis memuru, kaza sonucu
kendisini silahla yaraladı.
Edinilen bilgiye göre, Kuşadası Adliye binasında görev yapan Abdulvahap Akkuş isimli polis memuru, binanın arka tarafından
ses gelmesi üzerine, bölgede inceleme yapmaya başladı. Bu sırada ayağının kayması sonucu düşen Akkuş, elindeki tabancasının ateş alması sonucu başından yaralandı. Kurşunun sol şakasından sıyırması ile yaralanan, telsizle arkadaşlarından yardım istedi. Kuşadası Devlet Hastanesi'ne kaldırılan ve tedavi altına alınan Akkuş'un düşmesi sırasında ateş alan silahındaki kurşunun, alnını sıyırıp kafatasında zedelenmeye yol açtığı öğrenildi.
Olayın ardından Kuşadası Devlet Hastanesi'ne gelerek yaralı polisi ziyaret eden ve bilgi alan Kuşadası Emniyet Müdürü Olcay Yakup İnankur, polis memuru Akkuş'un bilincinin yerinde olduğunu belirterek, olayla ilgili inceleme başlatıldığını söyledi. - AYDIN