Kütahya'da Kablo Hırsızları Yakalandı
Son Güncelleme:
Kütahya'da santralden kablo çalan 2 kişi jandarma tarafından yakalandı.
Kütahya'da santralden kablo çalan 2 kişi jandarma tarafından yakalandı.
Edinilen bilgiye göre, Doğalar Santrali'ne bağlı Çifteoluklar köyü kablosu, 2 şahıs tarafından kesilerek çalındı. Olayın ardından çalışma yapan jandarma ekipleri, zanlıları Yenice köyünde yakalayarak gözaltına aldı. Şahıslar, sevk edildikleri mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. - KÜTAHYA
Kaynak: İHA