Lapseki'ye Yapılması Planlanan Anadolu Endüstri Meslek Lisesi
Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası (ÇTSO) ile Çelik İhracatçıları Birliği arasında imzalanan protokolle Lapseki'ye yapılması planlanan Anadolu Endüstri Meslek Lisesi ile ilgili çalışmalar devam ediyor.
Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası (ÇTSO) ile Çelik İhracatçıları Birliği arasında imzalanan protokolle Lapseki'ye yapılması planlanan Anadolu Endüstri Meslek Lisesi ile ilgili çalışmalar devam ediyor.
Lapseki Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, çalışmalarda gelinen noktanın ortaya konulması için düzenlediği toplantıda, ilçeye güzel bir okul kazandırmak için var güçleriyle çalıştıklarını söyledi.
Okulun yapılması düşünülen alanda bazı sorunların ortaya çıktığını, ancak bunların çözüldüğünü belirten Tavlı, "24 derslikten oluşan Anadolu Endüstri Meslek Lisesinin yapılması için çalışmalarımız devam ediyor" dedi.
Toplantıya, Belediye Başkanı Gani Mehmet Ekim, İÇDAŞ Dış İşler Sorumlusu Şerif Mutlu, İl Milli Eğitim Müdür yardımcıları Fatih Başak, Recai Keleş, Ak Parti İl Genel Meclis üyeleri Eyüp Yılmaz, Ayhan Arslan, Lapseki Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş ve şube müdürü Numan Yaşar katıldı.
- ÇANAKKALE