Manavgat'ta Başarılı Sporcular Ödüllendirildi
Manavgat'ta 2011-2012 eğitim öğretim yılında düzenlenen yarışmalarda dereceye giren takım ve sporculara ödülleri verildi.
Manavgat'ta 2011-2012 eğitim öğretim yılında düzenlenen yarışmalarda dereceye giren takım ve sporculara ödülleri verildi.
Gençlik Hizmetleri ve Spor Manavgat Müdürlüğü tarafından Manavgat Yüzüncü Yıl Spor Salonu'nda düzenlenen törene Kaymakam Emir Osman Bulgurlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Karcı, Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Mehmet Kendir ve öğrenciler katıldı.
Mehmet Kendir, yaptığı konuşmada, ilk ve orta dereceli okullar arasındaki karşılaşmaların 21 Aralık 2011'de başladığını, 22 Şubat 2012'de sona erdiğini belirtti. Kendir, 4 branşta oynanan karşılaşmalara 113 okuldan bin 500 öğrencinin katıldığını kaydetti. Kendir, organizasyonların yaklaşık 15 bin kişi tarafından takip edildiğini vurguladı.
Törende Kaymakamı Emir Osman Bulgurlu, okul sporlarının gelişimine katkı sağlayan kurum temsilcilerine plaket verdi.
Törenin sonunda dereceye giren sporculara kupa ve madalyaları verildi.
- ANTALYA