Manisaspor Maçı Hazırlıkları Başladı
Son Güncelleme:
Samsnspor, hafta sonu deplasmanda oynayacağı Manisaspor maçının hazırlıklarına başladı.
Samsnspor, hafta sonu deplasmanda oynayacağı Manisaspor maçının hazırlıklarına başladı.
Karşıyaka maçı sonrası verilen 1 günlük izin sonrası futbolcular saat 17.00'de Nuri Asan Tesisleri'nde toplandı. Futbol Şube Sorumlusu Ali Kemal Gedikli futbolcularla soyunma odasında kısa süreli bir toplantı gerçekleştirdi. Ardından teknik direktör Erhan Altın, idman sahasında oyuncuları ile toplantı yaptı. Toplantı sonrası iki gruba ayrılan futbolcular düz koşu yaparak idmana başladı. İdman kondisyon ağırlıklı çalışmayla son buldu. İdmanda sakatlıkları süren kaptan Turgay ile N'Sumbu birlikte yürüyüş yaptı. N'Sumbu'nun MR'ı çekilecek ve durumu netlik kazanacak. - SAMSUN
Kaynak: İHA