Mavi-Der Üyeleri Caddelere Çiçek Ekti

Son Güncelleme:

Batman'ın Gercüş ilçesinde faaliyet gösteren Mavi Derneği üyeleri Gercüş ilçesindeki caddelerdeki refüjlere çiçek ekti.

Batman'ın Gercüş ilçesinde faaliyet gösteren Mavi Derneği (Mavi-Der) üyeleri Gercüş ilçesindeki caddelerdeki refüjlere çiçek ekti.


Çiçek ekme etkinliğine Mavi-Der üyelerinin yanı sıra ilçede misafir olan İsviçreli turistler ve çok sayıda vatandaş da katıldı. Kazım Koyuncu Bulvarı'ndaki orta refüjü çiçeklendiren Mavi-Der üyeleri, ilkleri yapmaya, yaşamaya ve yaşatmaya devam edeceklerini belirterek, "Gercüş ilçesini güzelleştirmek ve Gercüşlülük bilincini yaymak için çalışmalara devam edeceğiz" ifadelerini kullandı. - BATMAN

Kaynak: İHA