Muratpaşa Belediyesi İşçilerine Yılbaşı İkramiyesi Dağıttı

Son Güncelleme:

Muratpaşa Belediyesi, yaklaşan yeni yıl öncesi işçi personeline yılbaşı ikramiyesi dağıttı.

Muratpaşa Belediyesi, yaklaşan yeni yıl öncesi işçi personeline yılbaşı ikramiyesi dağıttı.


Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Muratpaşa Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen'in talimatıyla, belediyede görevli 329 çalışana yılbaşı ikramiyesi ödendi.


Belediyenin, Türkiye'nin rantı yüksek 4'üncü belediyesi konumuna gelmesinde çalışan işçi personelin büyük emeği olduğunu belirten Evcilmen, "İşçimizi ekonomik olarak rahatlatmak için periyodik ve özel günlerde çeşitli ödemeler gerçekleştiriyoruz. Yeni yıla ekonomik olarak rahat girmeleri için 329 işçimizin 650 lira ile bin 60 lira arasında değişen ikramiyeleri hesaplarına aktarıldı. Toplam 247 bin lira ödeme gerçekleştirildi" dedi.


Gelecek yıl artan bir ivme ile çalışacak olan belediyenin tüm çalışanlarını mutlu görmenin, vatandaşlara verdikleri kaliteli hizmeti daha da arttıracağını vurgulayan Evcilmen, "Tüm çalışanlarımızın yeni yılını kutlar, sağlık, mutluluk içinde ikramiyelerini harcamalarını dilerim" diye konuştu.


Muhabir: Süleyman Elçin


Yayıncı: Hızır Hacısalihoğlu - ANTALYA

Kaynak: AA