Nazilli'de Cadde ve Sokaklara Çiçek Dikiliyor
Son Güncelleme:
Nazilli Belediyesi çiçek dikim çalışmalarını devam ettiriyor.
Nazilli Belediyesi çiçek dikim çalışmalarını devam ettiriyor.
Park ve Bahçe Müdürlüğüne bağlı ekipler şehir içerisinde bulunan bulvar, cadde ve devlet kara yolu üzerinde bulunan orta refüjlerde mevsimsel çiçeklendirme çalışmalarını sürdürüyor.
Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
"Belediye olarak ilçemizi yeşillendirmek, güzelleştirmek bizim asli görevimiz. Bunun için görevli ekiplerimiz yoğun bir şekilde ilçemizi yeşillendirme çalışmalarını sürdürüyorlar. İlçemiz Denizli-Aydın-İzmir karayolu güzergahında bulunduğu için binlerce vatandaş Nazilli'den geçmektedir. Bunun için de Nazilli'yi güzelleştirmek, yeşillendirmek ve ışıklandırmak zorundayız."
- AYDIN
Kaynak: AA