Niksar'da Yangın: Depo Kullanılamaz Hale Geldi

Son Güncelleme:

Tokat'ın Niksar ilçesinde bir depoda çıkan yangın, itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü.

Tokat'ın Niksar ilçesinde çıkan yangında depo kullanılamaz hale geldi.

Bağlar Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda Zeki Sarıkaya'ya ait depoda bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

Yangını gören vatandaşlar itfaiyeye haber verdi.

Niksar Belediyesi itfaiye ekiplerinin yaklaşık yarım saatlik çalışması sonucu söndürülen yangında depo kullanılamaz hale geldi.

Kaynak: AA