Öğretmenlerden Fotoğraf Sergisi
Son Güncelleme:
Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan Gönüllü Öğretmenler Fotoğraf Topluluğu'nun hazırlamış olduğu fotoğraf sergisi açıldı.
Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan Gönüllü Öğretmenler Fotoğraf Topluluğu'nun hazırlamış olduğu fotoğraf sergisi açıldı.
Buruciye Medresesi yanındaki alanda açılan sergide 25 öğretmenin çektiği 53 fotoğraf sergileniyor.
Serginin açılışın yapan Vali Yardımcısı Ömer Kalaylı, "Gönüllü öğretmenlerimizin çekmiş oldukları fotoğrafların sergisi yapıldı. Bu sergiyle öğretmenlerimizle bir araya geldik. Öğretmenlerimiz boş zamanlarını bu tarz kültür ve sanatsal faaliyetlere ayırarak güzel çalışmalar yapıyorlar" dedi.
Kalaylı, daha sonra sergiyi gezerek fotoğraflar hakkında bilgi aldı. - Sivas
Kaynak: AA